Скрипторий: Monster - melomach (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - melomach (rage of elements)
Melomach
Creature 13
Description
Melomachs are massive, vaguely humanoid elementals composed of metal debris. They take great pride in decorating and augmenting their metallic bodies with haphazardly placed spikes, blades, humanoid or bestial skulls, and other similar adornments, the more ostentatious the better. When two melomachs meet, the resulting contests of physical might and vocal prowess can last for days, often leaving the landscape ravaged for miles in every direction.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 31
Unspecific Lore: DC 29
Specific Lore: DC 26
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 31
Unspecific Lore: DC 29
Specific Lore: DC 26
Source Rage of Elements
Perception +19; darkvision
Languages Talican
Skills Athletics +30, Crafting +21, Intimidation +28, Performance +26
Str +9, Dex +4, Con +9, Int +0, Wis +2, Cha +7
Heavy As long as it is immobile, the elemental can't be forcibly moved or knocked prone. If it takes a move action, it loses this immunity until the start of its next turn.
AC 33; Fort +26, Ref +23, Will +23
HP 292; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep, sonic; Resistances electricity 15
Speed 25 feet
Melee agile, reach 15 feet, versatile P, versatile S), Damage 3d12+18 bludgeoning fist +26 [+22/+18] ( Ranged electricity, magical, range 120 feet), Damage 3d10+16 electricity lightning +21 [+16/+11] ( Lightning Punch The melomach makes a fist Strike, then makes a lightning Strike against a different creature within 120 feet of the fist Strike's target. Both Strikes count toward the melomach's multiple attack penalty, but it doesn't increase until after both attacks are made.Rhythmic Stomp emotion, mental, primal) Frequency once per round; Effect The melomach's footsteps raise a clanging sound through their body to create a brief musical phrase. The melomach Strides, then generates the effect of one of the following bard composition cantrips at 7th rank: allegro, dirge of doom (adds the fear trait), or triple time. ( Scream primal, sonic) The melomach unleashes a guttural, ear-piercing wail. All creatures in a 120-foot cone take 7d12 sonic damage with a DC 32 Fortitude save. The melomach can't Scream again for 1d4 rounds.
Critical Success The creature is unaffected.
Success The creature takes half damage.
Failure The creature takes full damage, is stunned 1, and is deafened for 1 minute.
Critical Failure The creature takes double damage, is stunned 3, and is deafened permanently. (
Perception +19; darkvision
Languages Talican
Skills Athletics +30, Crafting +21, Intimidation +28, Performance +26
Str +9, Dex +4, Con +9, Int +0, Wis +2, Cha +7
Heavy As long as it is immobile, the elemental can't be forcibly moved or knocked prone. If it takes a move action, it loses this immunity until the start of its next turn.
AC 33; Fort +26, Ref +23, Will +23
HP 292; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep, sonic; Resistances electricity 15
Speed 25 feet
Melee agile, reach 15 feet, versatile P, versatile S), Damage 3d12+18 bludgeoning fist +26 [+22/+18] ( Ranged electricity, magical, range 120 feet), Damage 3d10+16 electricity lightning +21 [+16/+11] ( Lightning Punch The melomach makes a fist Strike, then makes a lightning Strike against a different creature within 120 feet of the fist Strike's target. Both Strikes count toward the melomach's multiple attack penalty, but it doesn't increase until after both attacks are made.Rhythmic Stomp emotion, mental, primal) Frequency once per round; Effect The melomach's footsteps raise a clanging sound through their body to create a brief musical phrase. The melomach Strides, then generates the effect of one of the following bard composition cantrips at 7th rank: allegro, dirge of doom (adds the fear trait), or triple time. ( Scream primal, sonic) The melomach unleashes a guttural, ear-piercing wail. All creatures in a 120-foot cone take 7d12 sonic damage with a DC 32 Fortitude save. The melomach can't Scream again for 1d4 rounds.
Critical Success The creature is unaffected.
Success The creature takes half damage.
Failure The creature takes full damage, is stunned 1, and is deafened for 1 minute.
Critical Failure The creature takes double damage, is stunned 3, and is deafened permanently. (